تابوت استیل

تابوت استیل چیست؟


تابوت استیل چیست؟

اگر نیاز به جابجایی متوفی به کشورهای دیگر را دارید، شرط اصلی قرار دادن جسد متوفی در تابوت است. تابوت استیل یک تابوت مهر و موم شده از جنس استیل است. در این تابوت مطمئن خواهید بود که با انتقال جسد متوفی به محل دفن بسیار کند تجزیه می شود. قبل از سفارش تابوت استیل، به خاطر داشته باشید که تابوت ها متفاوت از هم هستند. بسته به نوع حمل و نقل متوفی که انتخاب کرده اید: اتوبوس هوایی، حمل و نقل ریلی یا نعش کش، تابوت هایی استیل وجود دارند که در حمل و نقل های مختلف استفاده می شوند. در ادامه این مقاله با تابوت استیل بیشتر آشنا خواهیم شد. با نوآوران تجهیز استیل همراه باشید.

ضرورت استفاده از تابوت استیل

در وهله اول اگر فردی دور از خانه بمیرد و حمل جسد او مستلزم زمان قابل توجهی باشد و در وهله دوم در طول خصومت‌ها اغلب لازم است جسدی که در اثر انفجار یا شرایط دیگر مثله شده است برای بستگان فرستاده شود. تابوت استیل با اطمینان این منظره ناخوشایند را پنهان می کند و آسیب روحی کمتری به اطرافیان متوفی وارد می کند.

اگر لاشه در فصل گرما حمل شود، خطر پوسیدگی سریع بافت های لاشه به میزان قابل توجهی افزایش می یابد؛ بنابراین ظهور بوهای ناخوشایند اجتناب ناپذیر می شود. یک تابوت گالوانیزه مهر و موم شده به شما امکان می دهد از پخش “بو” جلوگیری کنید.

خرید تابوت استیل

خرید تابوت این روزها کار سختی نیست، اما باید درک کرد که انتقال جسد فرآیندی دشوار و پیچیده است. در واقع پس از اطلاع اطرافیان از مرگ یک فرد، اولین واکنش طبیعی آن ها شوک است. اما هنوز باید تشییع جنازه را سازماندهی کنند و به سرعت مشکلات عدیده مربوط به خود را حل کنند. اما علاوه بر ساماندهی حمل و نقل جسد، باز هم باید حجم انبوهی از مدارک را جمع آوری کرده و به تمامی دوستان و آشنایان نزدیک متوفی اطلاع دهید و نسبت به خرید لوازم تشریفاتی لازم اقدام کنید.

معمولاً نیاز به خرید تابوت استیل زمانی ایجاد می شود که مراسم تشییع جنازه مستلزم انتقال جسد به شهر یا حتی کشور دیگری باشد. همچنین ممکن است مواقعی پیش بیاید که خانواده متوفی تصمیم بگیرند او را در قبرستان خاصی واقع در منطقه دیگر یا خارج از کشور دفن کنند.

یک تابوت استیل برای چنین حمل و نقلی مورد نیاز است. این ماده به راحتی لحیم می شود، که یک مهر و موم هوا برای محافظت از داخل تابوت در برابر هوا و جلوگیری از متلاشی شدن بدنه ایجاد می کند. قیمت چنین تابوت در درجه اول به اندازه آن بستگی دارد، بنابراین قبل از خرید توصیه می شود از قبل در مورد اندازه متوفی و ​​اندازه لباسی که می پوشد سؤال کنید.

تاریخچه تابوت استیل

جعبه موازی ساخته شده از فولاد گالوانیزه که برای حمل بدنه در فواصل طولانی طراحی شده است. همچنین می توان آن را به یک پنجره شفاف کوچک مجهز کرد. تابوت آخرین پناه کسانی است که راه درازی برای خداحافظی با خویشاوندان دارند. تابوت به معنای سنتی کلمه، یک پوشش فولادی و یک ظرف برای حمل و نقل است.

آنها برای اولین بار در طول جنگ افغانستان، زمانی که لازم بود اجساد سربازان کشته شده به خانه بازگردانده شدند، در مورد چنین تابوت هایی صحبت کردند. استفاده از چنین تابوت هایی زمانی توجیه می شود که جسد متوفی مثله شده باشد یا مدت طولانی برای دفن منتظر بماند.

وزن تابوت استیل با محتویات آن بیش از دو سانتی متر نبود، بنابراین محاسبه وزن محموله برای حمل و نقل هوایی بدون وزن اضافی برای جلوگیری از بار اضافی آسان بود. هواپیماهای ترابری نظامی که برای انتقال اجساد سربازان کشته شده استفاده می شدند به دلیل ماموریت غم انگیزشان به طور نمادین “لاله های سیاه” نامگذاری شدند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!